Szolgáltatásunk munkaadóknak

1. Munkaerő-kölcsönzés
2. Munkaerő saját állományba vétele
3. On Site menedzsment
4. Cafeteria-szolgáltatások
5. Bérszámfejtés outsourcing


1. Munkaerő-kölcsönzés

MI AZ A MUNKAERŐ-KÖLCSÖNZÉS?
 
Munkaerő-kölcsönzésnek minősül az olyan tevékenység, amelynek keretében a kölcsönbeadó a vele kölcsönzés céljából munkaviszonyban álló munkavállalót ellenérték fejében munkavégzésre a kölcsönvevőnek ideiglenesen átengedi (kölcsönzés). Ez tehát egy olyan háromszemélyes foglalkoztatási forma, ahol létezik egy kölcsönbeadó, egy kölcsönvevő (aki tulajdonképpen a megrendelő) és egy munkavállaló.
A kölcsönzött munkavállalók cégünkkel állnak munkajogviszonyban.

A MUNKAERŐ-KÖLCSÖNZÉS ELŐNYEI

  • A kölcsönzéssel lehetőség van arra, hogy pontosan annyi munkatársat foglalkoztasson, amennyi szükséges az adott időpontban, és a piaci igényekhez rugalmasan igazodó létszámot állíthat be.
  • Változatlan fix személyi költségek.
  • Nem kell álláshirdetést feladni, pályázatot kiírni, a kölcsönzést bonyolító cég saját adatbázisából gyorsan kiválasztja és közvetíti az adott feladatra alkalmas jelöltet.
  • Nem kell a munkaerő-kölcsönzésben foglalkoztatott munkavállalók munkaügyi adminisztrációs (munkaviszony létesítés, megszüntetés, bérszámfejtés stb.) teendőit a kölcsönvevőnek ellátni, azokat a kölcsönbeadó munkáltató végzi el.
  • Statisztikai létszám optimális szinten tartása.
  • A kölcsönbeadó a kölcsönvevővel megbízási (szolgáltatási) szerződést köt, s kölcsönvett munkavállalóért ellenértéket fizet a kölcsönadónak, amelyről számlát állítanak ki - a kölcsönvevőnél nem jelentkeznek bérköltségek, az ellenértéket mŐ±ködési költségei között számolhatja el.
  • Amennyiben elégedetlen a munkavállalóval a kölcsönbevevő, vagy a továbbiakban nincsen szüksége rá, könnyen és egyszerűen megszüntetheti a munkaviszonyát, vagy munkaerőpótlást kérhet.
  • Jogbiztonság a foglalkoztatás terén.
  • A kölcsönvevő munkáltató jelentős adminisztratív költséget takaríthat meg, javíthatja hosszú távú hatékonyságát.
  • Létszámstop esetén is gyorsan és rugalmasan tud reagálni a várt és váratlan létszámproblémákra.
  • Alkalmazás előtt ki lehet próbálni az új munkaerőt.


SZOLGÁLTATÁSUNK ISMERTETÉSE
 
A Kelet-Flott Kft. munkaerő-kölcsönzési üzletágának (Flott Job) alapvető célkitűzése az Ügyfeleinél időszakosan vagy folyamatosan fellépő, bármilyen típusú humánerőforrás-szükséglet költséghatékony, rugalmas kielégítése.
 
Szolgáltatásaink

  • Határozott idejű kölcsönzés, a kölcsönzés végén átvételi lehetőséggel.
  • Határozott idejű munkára, vagy konkrét cél megvalósításához szükséges munkaerő biztosítása (ha projekt jellegű erőforrásra van szükség).
  • Tartós, hosszú távú kölcsönzés például speciális bérkonstrukció, létszámkorlát, nagy fluktuáció esetén.


MELY ESETEKBEN HASZNOS A SZOLGÁLTATÁSUNK?

  • Nagy szezonalitású tevékenység kiszolgálására.
  • Hirtelen nagy létszámot igénylő projektek kezelésére.
  • Hosszú betanulási folyamatot igénylő munkaköröknél a betanítás első szakaszában a munkatársak kipróbálására.
  • Tulajdonosi elvárásokból eredő létszámkorlát esetén.
  • Vállalkozói munkaviszony kiváltására.
  • Amennyiben a munkaadó nem kíván TB kifizetőhellyé válni.
  • Amennyiben a munkaadónál külön HR osztály nem működik.


2. Munkaerő saját állományba vétele:

A kölcsönzés időtartalma alatt felfedezheti, kipróbálhatja a munkaerő erősségeit, képességeit mely alapján dönthet úgy, hogy a munkavállalót saját állományába átveszi.

  • Így csökken a nem megfelelő munkaerő alkalmazásának kockázata.
  • Nincs állományba vételi kötelezettség.
  • A munkaerő könnyen átvehető.

MIT TUDUNK ÜGYFELEINKNEK NYÚJTANI?

  • Egyedi, az Ügyfél igényeinek megfelelő konstrukciók kialakítását!
  • Munkavállaló be- és kiléptetését (munkaszerződés megkötése, megszüntetése).
  • Béren kívüli juttatások teljes körű ügyintézését.
  • Adminisztratív feladatok teljes körű elvégzését.
  • Teljes körű bérszámfejtést.
  • A hatóságok felé történő jelentési és bejelentési kötelezettség teljesítését.

 
Miért választanak minket

  • Ügyfélközpontú megoldásokban gondolkozunk.
  • Rugalmasan, gyorsan, hatékonyan működünk.
  • Szakértelmet, biztonságot nyújtunk Ügyfeleink részére.
  • Egyedi, kipróbált módszereket alkalmazunk.


3. On Site menedzsment

Nagy létszámú kölcsönzési megbízás esetén a Megbízó telephelyén, kihelyezett szakemberünk átvállalja a Partnerre háruló feladatok nagy részét, támogatja az igényelt munkaerőt.

Szolgáltatás előnye:

  • A kölcsönzött munkavállalók közvetlen támogatása, problémák kezelése.
  • Adminisztratív teher csökkenése.
  • Mindig egy helyszínen van a kapcsolattartó.



4. Cafeteria-szolgáltatások

Napjainkban egyre népszerűbb a Cafeteria rendszerek üzemeltetésének kihelyezése. Ennek megfelelően Ügyfeleink részére lehetőséget nyújtunk házon kívül történő teljes körű rendszer-üzemeltetésre. Az outsourcing lehetőséget biztosít arra, hogy a Cafeteria bevezetéséből fakadó adminisztrációs többletmunka ne terhelje a vállalatot. Szolgáltatásunkkal vállaljuk a rendszerrel kapcsolatos összes operatív feladat elvégzését, tehermentesítve ezzel Ügyfeleink munkaügyi, illetve gazdasági területen dolgozó alkalmazottait.

A teljes Cafeteria üzemeltetés sokszor komplett bér-ügyviteli outsourcing szolgáltatás igénybevételével is társul, melyben szintén támogatni tudjuk Ügyfeleinket.

Mit nyújthat Önnek a Flott Job?

Az általunk végzett Cafeteria üzemeltetés biztosítja Ügyfeleinknek a legkényelmesebb megoldást, hiszen keretein belül az igényeknek megfelelően vállaljuk többek között:

  • a be- és kilépő munkavállalók nyilatkoztatásának, adminisztrációjának segítését, lebonyolítását;
  • a folyamatosan változó jogszabályi környezethez naprakészen alkalmazkodó rendszerfelügyeletet;
  • nyilvántartások követését, a havi, negyedéves, éves riportok küldését, megrendelések, utalások előkészítését, és teljes körű adminisztrációját;
  • utalványok megrendelését, összekészítését és kiosztását az Ügyfél telephelyén;
  • adatszolgáltatást a Cafeteria költségelemzésének elvégzéséhez;
  • folyamatos kommunikációt és szakértői támogatást, kapcsolattartás a Munkavállalókkal;
  • igény szerint személyes jelenlét az Ügyfél telephelyén;
  • a Munkavállalók évenkénti újra-nyilatkoztatását, illetve Ügyfél-igény szerint elégedettség-mérést;
  • évenkénti rendszer-felülvizsgálatot és a szükséges módosítások elvégzését.


MIT JELENT A CAFETERIA?
 
A Cafeteria elnevezés a választható béren kívüli juttatások rendszerét jelenti. Egy olyan – opcionális elemekből összeállított – juttatási csomag, melyből egy adott dolgozó a számára meghatározott keret erejéig, igényei szerint szabadon válogathat. Számos olyan elemet tartalmaz, melyek a bruttó fizetéssel összehasonlítva sokkal kedvezőbb feltételekkel vehetőek igénybe, továbbá olyan kiadások finanszírozhatóak vele, melyek egyébként is felmerülnek.

MILYEN ELŐNYÖKET BIZTOSÍTHAT A CAFETERIA AZ ÖN CÉGÉNEK?

 
A Cafeteria rendszer lehetőséget biztosít a szervezet politikájának megfelelően a juttatások munkakörök értéke szerinti differenciálásra, illetve az azokat leképező bérkülönbségek árnyalására.

Előnyöket :

  • a HR költségei jól tervezhetővé válnak (mérhetőség és nyomon követhetőség);
  • jelentős költségmegtakarítás;
  • növelheti dolgozói lojalitását, motivációját és elégedettségét;
  • vonzóvá teheti vállalatát a munkaerőpiac legjobbjai számára;
  • többletjuttatást a munkavállalók részére a bérben történő kifizetéshez képest;
  • a munkáltatói gondoskodás érzetét a munkavállalók számára.



5. Bérszámfejtés outsourcing

BÉRSZÁMFEJTÉS OUTSOURCING SZOLGÁLTATÁSUNK
 
Munkaügy
A személyügyi feladatok komplex ellátása a főfoglalkozású, mellékfoglalkozású munkaviszonyban, munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony keretében foglalkoztatottak tekintetében:

  • A munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása (a jogszabályokban előírt igazolások kiadása).
  • Munkaügyi nyilvántartások vezetése, szabadságok, betegszabadságok figyelemmel kisérése
  • Az OEP felé történő be- és kijelentések elkészítése (T1041, T1042E).


Havi és hóközi számfejtés

  • Az Ön cége által kiállított, ellenőrzött jelenléti ív feldolgozása, nyilvántartása, eredményének átadása.
  • Belépők dokumentumainak fogadása, adataik bér és társadalombiztosítási rendszerbe történő felvezetése. Új belépők esetén a hozott igazolások feldolgozása.
  • Havi és hóközi bérszámfejtés a munkavállalók és egyéb szerződéssel foglalkoztatottak részére.
  • Egyéb jövedelmek, Cafeteria elszámolása.
  • A jövedelem kifizetésekhez kapcsolódó fizetési és levonási kötelezettségek megállapítása (SZJA előleg, munkavállalói járulék, munkaadói járulék, nyugdíjjárulék, egészségbiztosítási járulék, nyugdíjpénztári tagdíjak).
  • Havi és éves adatszolgáltatás (SZJA, KSH, OEP) teljesítése a vonatkozó jogszabályokban előírt módon és határidőre.
  • A bérátutalási fájlok és listák elkészítése, továbbítása elektronikus úton.
  • Bérlapok elkészítése és elektronikus úton történő továbbítása személyre szabottan, vagy borítékolása és az Ön cége részére történő megküldése.
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó változások, ki- és belépő adatainak átvezetése a havi bérszámfejtésben.
  • A bérszámfejtéssel kapcsolatos nyilvántartások vezetése.
  • A kifizetendő járandóságok és Önkéntes Pénztári befizetések bankszámlára utalásának előkészítése, továbbítása a bankok felé.
  • A törvényben előírt havi nyilvántartások vezetése, az ezekhez kapcsolódó bevallások, illetve az Önkéntes Pénztári adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése.

 
Kilépéssel kapcsolatos feladatok

  • A munkavállaló okmányainak törvény szerinti határidőre történő kiadása, járandóságainak elszámolása, feladása a pénzügy felé.
  • Dolgozók adatainak kivezetése a munkaügyi és bérrendszerekből.
  • Kilépés esetén az okmányokat postai vagy futár útján juttatjuk el az Ön cégének kapcsolattartójához, vagy dolgozójához.